Jak promować i upowszechniać działania?

treść strony

Logo UE - zasady stosowania

Zgodnie z podpisywaną umową wszyscy beneficjenci muszą posługiwać się logo Unii Europejskiej w swojej komunikacji i działaniach promocyjnych, aby potwierdzić wsparcie otrzymane w ramach Europejskiego Korpusu Solidarności.
Ważne jest prawidłowe i wyraźne eksponowanie flagi UE w połączeniu z oświadczeniem o wsparciu finansowym UE. Gotowe do użycia logo jest do pobrania TUTAJ (logo w języku polskim dostępne jest po rozwinięciu listy Other languages).
Informacje na temat prawidłowego wykorzystania i umieszczenia logo UE oraz oświadczenia o finansowaniu są TUTAJ (po rozwinięciu listy Other languages pojawi się wersja w języku polskim - jest to PDF do pobrania).

Social media

Kiedy dodajecie na FB i IG zdjęcia, posty i relacje z Waszych działań, oznaczajcie @europejski korpus solidarności. W ten sposób będziemy mogli podawać dalej Wasze treści i dzielić się nimi na naszych profilach.

   facebook.com/EuropeanSolidarityCorps

   instagram.com/europejskikorpussolidarnosci

#HASHTAG

Oficjalnym hashtagiem programu (zalecanym przez Komisję Europejską) jest:  #EUSolidarityCorps
Ponadto możecie jeszcze korzystać z: #EuropejskiKorpusSolidarności #ProjektySolidarności #solidarność #solidarity #wolontariat #młodzież #zaangażowanie #działanie itp.
UWAGA! Nie korzystamy z formy ESC, ani #ESC ponieważ jest to skrót od European Song Contest :)

Upowszechnianie

Aby jeszcze lepiej upowszechniać rezultaty projektów, zachęcamy do obejrzenia cyklu spotkań z ekspertami pt. „Działam – Upowszechniam – Inspiruję”.
To 7 odcinków dostępnych na YouTubie:

  • O strategii komunikacji online, czyli dlaczego potrzebujesz planu (Adrian Martinez)
  • Dobre zdjęcie mówi więcej, niż 100 słów. Jak robić ujmujące zdjęcia smartfonem! (Krzysztof Kuczyk)
  • Ucz się od laureatów EDUinspiracji - poznaj najciekawsze projekty nagrodzone w konkursie (Marek Zając)
  • Nowoczesny lider projektu - jak dane pomagają podjąć lepsze decyzje (Kamil Śliwowski)
  • 10 zasad efektywnego upowszechniania w nowej perspektywie na lata 2021-2027 (Monika Koperska)
  • Jak prowadzić porywające projekty? (Vesna Lorenc)
  • Jak mówić, żeby chcieli nas słuchać, czytać i komentować (Adrian Martinez)

Baner / roll-up do wydruku

Jeśli chcielibyście wydrukować baner / roll-up na Wasze wydarzenia czy spotkania, to poniżej zamieszczamy przykład. W miejscu nazwy Narodowej Agencji powinniście podać nazwę Waszej organizacji. 

       
 

We wszelkich sprawach związanych z promocją projektów możecie kontaktować się z Weroniką Walasek-Jordan (wwalasek@frse.org.pl).