• Krok 2

    Rejestracja organizacji

    Zalogujcie się w Systemie Rejestracji Organizacji i uzyskajcie numer identyfikacyjny OID.

     

    Ważne!

    Organizację rejestrujemy tylko raz, nawet jeśli zamierzamy wziąć udział w kilku naborach wniosków.

     

    Krok nr 1: Stwórz konto w systemie EU login

     

    Krok nr 2: Zarejestruj swoją organizację w Systemie Rejestracji Organizacji

    • Zaloguj się do Systemu Rejestracji Organizacji. Tam zarejestrujesz swoją organizację lub odnajdziesz organizację zarejestrowaną wcześniej.
    • Tu znajdziesz "Przewodnik po Systemie Rejestracji Organizacji" – kliknij tutaj  
      • Żeby dostać się do "Przewodnika" musisz być zalogowany do Twojego konta EU Login. Jeśli nie jesteś, system poprosi Cię o zalogowanie.
      • Jeśli Twoja organizacja uczestniczyła już w jakichś działaniach w ramach Erasmus+ lub Europejskiego Korpusu Solidarności zarządzanych przez Narodową Agencję, nie ma potrzeby ponownej rejestracji.

     

    Krok nr 3: Dodaj dokumenty do profilu organizacji

    Do profilu organizacji załącz niezbędną dokumentację, która potwierdzi informacje, jakie podałaś/podałeś podczas rejestracji.

    Wykaz niezbędnej dokumentacji:

    Pobierz formularz dla podmiotu prawa publicznego (PDF)

    Pobierz formularz dla podmiotu prawa prywatnego (PDF)

    Pobierz formularz informacji o koncie bankowym (PDF)

    • Inne dokumenty  – pobierz wykaz dokumentów, które instytucje są zobowiązane załączyć do Rejestru Organizacji (Komunikat NA 3-2015) (PDF).

     

    Pobrane formularze wypełnij, wydrukuj i podpisz (podpisu dokonują osoby uprawnione do reprezentowania danej organizacji), a następnie dołącz w formie skanu (w formacie PDF) do systemu Rejestr Organizacji na platformie Erasmus+ and European Solidarity Corps .

    Aby tego dokonać:

    1. Wejdź na platformę Erasmus+ and European Solidarity Corps
    2. W górnym menu Portalu Użytkownika najedź na pole „ORGANISATIONS” i wybierz opcję „MY ORGANISATIONS”.
    3. Znajdź swoją organizację i kliknij niebieski przycisk ze strzałką w kolumnie „Details” po prawej stronie.
    4. Przejdź do zakładki „DOCUMENTS”.
    5. Dołącz zeskanowane wersje wymaganych dokumentów swojej organizacji, klikając przycisk „Add documents”.

    Zapisz zmiany i kliknij polecenie „Update my organisation”, aby zapisać wprowadzone zmiany.


    WRÓĆ DO LISTY KROKÓW